Orkar inte ens gå

Jag försöker verkligen hitta tillbaka till en positiv attityd.

Se framåt, titta på vad jag åstadkommit det här året, vara stolt över mig själv och tänka att det är klart att det står något bra och lurar längre fram.

Men det går liksom inte.

Min hjärna kräver logik och bevis och den hittar inga anledningar att dra några slutsatser som leder till positiva framtidsprognoser.

I dag var jag dessutom tvungen att sitta med i en videokonferens hela förmiddagen.

Vilket betyder att jag fick se mig på bild i flera timmar.

Jag trodde jag var ganska fin när jag äntligen kunde ha mina grå jeans, den nya vita t-shirt och favoritkoftan.

Men jag såg bara bystig — inte på ett bra sätt — och kutryggig ut.

Så nu känner jag mig så låg igen att jag inte ens orkar ut på promenad.

Jag ser liksom inte vitsen med det.

Att gå och gå och ändå inte komma någonstans.

IMG_6032.JPG

3 thoughts on “Orkar inte ens gå

  1. I will not keep calm… – Blir det bra? Jag gick i går och i dag har jag ont i fötterna och benen och känner mig inte ett dugg gladare.
    Yllet – Jag tror att jag behöver en analog bloggträff. Kram.

Kommentera

