Nej, jag är inte lyckligt nyförälskad

Jag fick förresten en komplimang i dag på jobbet.

Jag satt ensam med en kopp kaffe och tänkte elaka tankar om en excelmodell som det är meningen att jag ska använda.

Då kom en kollega fram och frågade om jag var lyckligt nyförälskad eftersom mina ögon strålade så.

När hon fick höra att jag minsann inte var det menade hon att jag nog skulle bli det snart om jag fortsatte stråla så med ögonen.

Jag får väl sätta mig i en bar någonstans och tänka på den där excelmodellen och se vad som händer.

2 thoughts on “Nej, jag är inte lyckligt nyförälskad

  1. Yllet – Sluga och sluga… Men man kan säga att den som byggt den där modellen såg ganska rolig ut med en stor hårig vårta på näsan.😉

Kommentera

