Tröstshopping de luxe

På sätt och vis var det väl tur att jag inte lyckades väcka gnistan och glöden hos mannen från förr.

Eftersom jag då har en godtagbar ursäkt att ägna mig åt extrem tröstshopping.

I dag har jag varit på två olika ställen och hämtat ut paket med hemklickade skor.

Skor som jag tycker är snygga och coola och som passade och som jag är glad att jag äger men osäker på om jag någonsin kommer att använda.

Om jag börjar dejta någon som är två meter lång kanske.

Fast jag misstänker ju att jag aldrig kommer att kunna väcka gnistan och glöden hos någon och därför kommer att kunna tröstshoppa mycket mer.

Nästa gång kanske en sko att ha till vardags.

Den som lever — och läser bloggen — får se.

20140731-165219-60739617.jpg

5 thoughts on “Tröstshopping de luxe

  1. Det är klart du ska använda dem. Så himla snygga och det är så himla snyggt med höga klackar på långa människor Hälsar hon som inte blir lång ens med klackar…😉

  2. I will not keep calm… – Jo, jag hoppas väl att jag ska hitta något tillfälle att använda dem.
    Yllet – Jag känner mig som en jättekvinna i dem!
    I mitt huvud – Så snygga skor finns det nog inte att jag skulle lyckas med det.
    Åsa – Tack. Jag ska överväga saken.🙂

Kommentera

