Och där slog vardagen till

Det blev en ganska jobbig kväll i går.

Jag kände redan när jag kom hem från jobbet att jag var lite låg och rastlös.

Tankar kring hur jag nu var tillbaka i det där trista, ensamma ekorrhjulet som mest handlar om att jobba.

Men jag är ju inte en sån som ger efter för såna tankar längre.

Eller försöker låta bli iallafall.

Så jag gick ut på en riktig tempopromenad.

I över en timme var jag ute och jag höll ett ganska bra tempo.

Så det är klart att jag kände mig nöjd med det.

Men tyvärr känner jag mig nog fortfarande lite deppig.

Kanske lite kaffe och en pratstund med kollegan kan råda bot på det, vi får se.

20140731-100629-36389320.jpg

Kommentera

