Som en vanlig arbetsvecka (fast inte)

Det har varit lättare att komma upp på morgnarna den här veckan än jag befarade.

Och det trots att jag faktiskt sover ganska dåligt.

Nu mest på grund av värmen och inte irriterande tankeslingor.

Sedan har det varit ganska behagligt att jobba nu.

I princip inga telefonsamtal och tid att jobba på i ett behagligt tempo, då jag verkligen hinner tänka igenom det jag gör.

Men nu börjar det kännas lite mer som en vanlig arbetsvecka.

Onsdag = trött och ‘ska det aldrig bli helg’-tankar.

Jag kan inte riktigt bestämma mig för om det är bra eller dåligt.

Att komma in i gamla vanliga rutiner.

I vilket fall som helst ser jag faktiskt fram emot nästa vecka.

När matsalen öppnar och nästan alla kollegor kommer tillbaka.

Då kommer det bli roligt att ta lunch iallafall.

Inte för att det varit tråkigt nu heller, men nästa vecka blir det extra kul.

Att få höra vad alla gjort under sommaren och så.

2 thoughts on “Som en vanlig arbetsvecka (fast inte)

Kommentera

