Sista försöket (tror jag)

Gjorde faktiskt ett litet försök att dejta igen i går kväll.

En gammal kompis tyckte att han hade en kompis som borde vara som klippt och skuren för mig.

Så min kollega Anne Lie följde snällt med mig till Dubliners.

Vi åt kryddstark och god pulled pork som passade perfekt i det varma vädret.

Herrarna dök upp och det blev en intressant och trevlig kväll och jag drack alldeles för mycket öl.

Men som klippt och skuren för mig var han inte.

Och det här får nog bli det sista dejtingförsöket på ett tag.

Även om det nu är 142 okända typer som varit in och tittat på min profil.

Det kräver lite för mycket, dejtandet — mod och avsteg från mitt förändringsprogram — så jag tror det är bäst att det får vila tills jag verkligen är redo.

2 thoughts on “Sista försöket (tror jag)

Kommentera

