1 mot 101

Jag är möjligen lite uttråkad i dag.

Egentligen finns det väl saker jag borde ta tag i, som att stryka eller städa.

Men trots att det faktiskt åskat och regnat nu är det fortfarande alldeles för varmt för sånt.

Så jag loggar in på dejtingsajten.

Trots att jag slutat betala och därför inte får se eller göra något.

101 personer har varit inne och tittat på min profil, får jag veta.

Fast jag får inte veta vilka, eftersom jag inte betalar.

Och det ids jag inte göra.

För det är nog ändå bara en som gäller för mig fortfarande.

Irriterande nog.

Men det går nog över.

Med tiden.

2 thoughts on “1 mot 101

  1. I will not keep calm… – Jag vet att det kommer att gå över. En del av mig kanske inte vill att det ska gå över så fort, det är ändå fint att känna sig lite kär, även om det är obesvarat.🙂 Och tack själv för i natt.❤ (Startar vi några spännande rykten nu, tror du?)😉

Kommentera

