Ute på äventyr

I dag har jag varit på Ingarö och badat för första gången i år.

Och som jag har badat!

Jag har doppat hela mig, inklusive håret, hoppat i från bryggan, simmat, legat och flutit på en luftmadrass tills fingertopparna blev skrynkliga.

Egentligen ville jag bada ännu mer.

Men jag hade ju andra äventyr planerade för kvällen.

Så jag åkte hem och piffade till mig och begav mig ut i den tropiska kvällen.

Och tillbringade några timmar konverserande på en parkbänk.

Det var för all del trevligt men jag tror tyvärr att vi är alltför olika för att något romantiskt intresse ska uppstå.

Men jag vågade iallafall och det är ju alltid något.

Och sedan tog jag ett kort på mig själv i hissen när jag kom hem.

När jag ändå känner mig modig får jag väl ta och visa lite mer av hur jag ser ut nu.

20140726-004140-2500025.jpg

6 thoughts on “Ute på äventyr

  1. I will not keep calm… – Bada var väldigt bra, modigt är nog bra men man blir ju inte direkt belönad alltid som man är modig och tack, ser lite bister ut på bilden men var faktiskt ganska glad.🙂

  2. Det är svårt att fotografera sig själv av många olika anledningar.. Jag tycker du lyckades jättebra! Kram

Kommentera

