Kompisar från förr

I min ambition att leva ett liv rikt på vänskap gör jag mitt bästa för att återuppta kontakten med vänner som betytt mycket men som jag av olika anledningar tappat kontakten med.

I dag var jag ute på after work med just en sån vän och det var jättetrevligt.

Vi var på Gården; den uteservering som finns på Norra Latins (tror jag) skolgård vid Norra Bantorget.

Vi satt i den delen där man beställer från en barmeny, vilket var lagom för vad vi var sugna på, men jag är lite nyfiken på att prova den riktiga restaurangen, Supper, någon annan gång.

I morgon är sista semesterdagen och då har jag semesterns mest spännande händelse inbokad.

Så håll gärna tummarna för mig efter 21 någon gång i morgon kväll.

4 thoughts on “Kompisar från förr

  1. Tant Augusta – Åh, nu blir jag ännu mer sugen på att testa det!
    I will not keep calm… – Du kan släppa tummarna nu! Tack och puss.

Kommentera

