Lättglömd, min rumpa

Det var ju i flera av de recensioner jag läste om Sånger från Manhattan (Begin Again) som det påstods att musiken var lättglömd.

Nu så här tre dagar senare måste jag protestera.

Jag har inte det där fåniga mantrat i huvudet längre.

Nej, nu är det sångerna från filmen som spelar där inne.

Mycket trevligare.

Och när jag vaknar mitt i natten — vilket jag fortfarande gör — är det mycket lättare att somna om.

Texterna är ju lite sorgsna, fast positiva ändå och musiken får mig att gunga lite i takt.

Jag vill ha mer!

3 thoughts on “Lättglömd, min rumpa

  1. Du har inspirerat mig rejält med alla härliga inlägg om denna film så på måndag har jag fått med mig två vänner att beskåda mästerverket….längtar!!!😀

  2. I will not keep calm… – Ska bli spännande att få höra om du också tycker att det är bra musik eller om du tycker den är lättglömd.🙂
    Lena – Oj, oj, oj, hoppas ni alla blir nöjda!

Kommentera

