Ännu en fin dag

Jag ligger verkligen på för att fylla den här sista semesterveckan med roligheter.

Och vad är väl roligare än att träffa fina vänner?

I princip inget.

I dag lunchade jag med Malin och tillbringade eftermiddagen på ett charmigt utomhusfik med Filippa.

Egentligen är jag lite sugen på att gå ut och göra något i det vackra vädret nu i kväll också.

Men det blev en del promenerande med Filippa och mina skavsår under trampdynorna insisterar på att få vila lite nu.

Så det är bara för mig att lyda och glädja mig åt att jag har planer både i morgon och på torsdag också.

Och vädret ska visst fortsätta vara bra också så det går liksom inte att klaga nu.

20140722-200814-72494332.jpg

3 thoughts on “Ännu en fin dag

  1. C’est la vie… – Det gör du rätt i! Fast jag försöker låta bli att tänka på att det kommer en mörk vinter!❤
    I will not keep calm… – Visst är det!

Kommentera

