Ikapp

Jag duschade, klädde på mig och gick ut.

Och insåg att jag inte hade någonstans att gå.

Så jag gick bara en kortare promenad och till Ica och handlade.

Sedan gick jag hem igen.

Förutom att tvätta har jag sedan ägnat dagen åt att komma ikapp med att rapportera av de böcker jag läst.

Jag har ju inte skrivit om någon bok jag läst sedan i somras så det var väl dags.

Nitton stycken blev det.

Jag kommer inte att lägga upp alla de rapporterna i den här bloggen utan försöker länka från bilderna nedan istället.

Sue Grafton - V is for VengeanceDenise Mina - Gods and BeastsAdler-Olsen - FasanjagarnaKathryn Fox - Cold GraveIngrid Hedstrom - Rekviem i VilletteAdler-Olsen - Journal 64Mari Jungstedt - Den sista aktenKate Morton - The Secret KeeperAdler-Olsen - Flaskpost fran PStephen Booth - Already DeadLinda Fairstein - Night WatchMichael Robotham - Say You're SorryStuart MacBride - Close to the BoneHarlan Coben - Six YearsLinwood Barclay - Never Saw it ComingKarin Slaughter - UnseenAlafair Burke - Never TellAlafair Burke - I You Were HereMark Billingham - The Dying Hours

V is for Vengeance av Sue Grafton

Gods and Beasts av Denise Mina

Fasanjägarna av Jussi Adler-Olsen

Cold Grave av Kathryn Fox

Rekviem i Villette av Ingrid Hedström

Den sista akten av Mari Jungstedt

The Secret Keeper av Kate Morton

Flaskpost från P av Jussi Adler-Olsen

Journal 64 av Jussi Adler-Olsen

Already Dead av Stephen Booth

Night Watch av Linda Fairstein

Say You’re Sorry av Michael Robotham

Close to the Bone av Stuart MacBride

Six Years av Harlan Coben

Never Saw It Coming av Linwood Barclay

Unseen av Karin Slaughter

Never Tell av Alafair Burke

If You Were Here av Alafair Burke

The Dying Hours av Mark Billingham

Kommentera

