Jobbe?

mars 4, 2013 kl. 11:52 e m | Publicerat i Funderingar, Jobb | 2 kommentarer

Vi som inte spelar på Keno måste ju jobbe.

Och i dag blev det jobbe av minsann.

Är det måndag så är det liksom.

Fast mest berodde det nog på att jag arbetade hemifrån och då finns det varken en tydlig start- eller stopptid.

Plus att det var ganska roligt, en bra blandning av utmaning och flyt.

Det var för svårt att släppa innan jag kände att jag gått i mål.

Sedan målade jag naglarna.

Vilket inte gick riktigt lika bra, men det får duga.

Och så lekte jag lite i Photoshop.

Men nu är det dags för mig att gå och lägga mig.

För i morgon blir det mera jobbe.

orkideeny

2 kommentarer »

RSS-flöde för kommentarer till det här inlägget. TrackBack URI

  1. Jag tycker det är lite irriterande att det där jobbe återkommer hela tiden. Typ fem dagar i rad. Onödigt, sa Bill. Mycket onödigt, sa Bull.

  2. I will not keep calm… – Jag håller med Bill. Och Bull. Två dagars arbetsvecka och fem dagars helg borde det vara. :-)


Kommentera

Blogga med WordPress.com. | Pool-temat.
Entries och kommentarer feeds.

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

