Sömn, sol och Sherlock Holmes

april 29, 2012 kl. 11:28 e m | Publicerat i Funderingar | 3 kommentarer

Hela lördagen tillbringade jag i pyjamas framför både min MacBook och min jobbdator. Helt uppslukad av ett privat projekt som börjar falla på plats. Äntligen. Från ottan till efter midnatt jobbade jag på.

Så i dag har jag sovit, fått lite sol och sett den andra Sherlock Holmes-filmen med Robert Downey Jr och Jude Law. Inte lika bra som den första men bra ändå.

Och hela dagen har förgyllts av själva det faktum att jag är ledig i morgon. Plus att jag har flera festliga saker att se fram emot i morgon.

3 kommentarer »

RSS-flöde för kommentarer till det här inlägget. TrackBack URI

  1. Trycker på gilla-knappen för ledig!

  2. Vad härligt och spännande det låter med ”festliga saker”. Är mycket spänd på att få veta vad det är!

  3. Spader Madame – Det gör du rätt i. :-)
    Erika – Allt kommer naturligtvis att avslöjas i bloggen. :-)


Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com. | Pool-temat.
Entries och kommentarer feeds.

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

