Vissa dagar är längre än andra

april 26, 2012 kl. 10:27 e m | Publicerat i Funderingar, Jobb, Tid | 3 kommentarer

Jag är så himla populär på jobbet just nu.

Alla vill boka tid med mig för att jobba med det ena eller det andra.

Och det är ju jätteroligt.

Men jag hinner ju knappt med mitt eget jobb.

Dessutom uppstår en speciell typ av stress när man har möten bokade i direkt anslutning till varandra hela dagen.

Jag menar; bara en sån sak som att gå på toaletten till exempel. Plötsligt måste jag liksom be om lov för att kunna göra det.

I kväll har jag iallafall inte jobbat. Jag har inte hunnit för jag har varit på Bostadsrättsföreningens årsstämma.

Det var inte lika jobbigt som när jag satt i styrelsen. Men egentligen hade jag behövt de timmarna till andra saker.

Nu ska jag varva ner en stund och sedan får vi se om jag jobbar lite eller går och lägger mig.

Troligen det senare. Det är en lång dag i morgon också.

3 kommentarer »

RSS-flöde för kommentarer till det här inlägget. TrackBack URI

  1. Men nu är det fredag ju! Jag ska bara titta på lite konstbilder i helgen tror jag. Inget allvarligare pluggande än så. Hoppas verkligen du tar ledigt och njuter av friheten att få gå på toa utan att be om lov. ;-) Kram!

  2. Kul att vara poppis ;)

  3. Smultron – Låter som en skön helg. Jag ska absolut njuta av min frihet att pudra näsan hur ofta och när som helst jag vill. :-)
    Västmanländskan – Man får passa på att njuta för det går ju lite i vågor det där. :-)


Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com. | Pool-temat.
Entries och kommentarer feeds.

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

